ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΜΜΕ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΜΜΕ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ

To πλάνο προωθητικών ενεργειών είναι το επόμενο βήμα μετά την κάθε απόφαση για αναβάθμιση της παραλίας. Διενεργείται το Φθινόπωρο για να διαφημιστεί η επόμενη σεζόν.

 

Προτείνεται στους επαγγελματίες και φορείς της κάθε παραλιακής ζώνης να συνεργαστούν όσο αφορά το πλάνο διαφήμισης και προβολής του προορισμού τους. Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι που στηρίζουν αυτό το επιχείρημα.

 

Ο πρώτος λόγος είναι η οικονομία κλίμακας. Παράδειγμα, υποθέτουμε οτι έχουμε 5 επαγγελματίες, μπαρ, ποδήλατα, ξενοδοχείο, κάμπινγκ, water sports station, το καθένα διαθέτει 1000 ευρώ για διαφήμιση. Αν θελήσει κάποιος από αυτούς να συμμετέχει σε μια τουριστική έκθεση στο Παρίσι π.χ. το Δεκέμβριο, τα χρήματα των 1000 ευρώ δεν αρκούν για την ενοικίαση ακόμα και του μικρότερου περιπτέρου, αλλά εάν συγκεντρωθούν οι 5 επαγγελματίες με ένα ποσό των 5000 ευρώ, τότε μπορούν να καλύψουν και το κόστος του περιπτέρου και το κόστος παραγωγής ενός φυλλαδίου που θα τους προβάλει όλους.

Ο δεύτερος λόγος είναι ο τρόπος που διαφημίζονται οι ανταγωνίστριες παραλίες στο εξωτερικό. Έχει καθιερωθεί η συνολική παρουσίαση των παραλιακών προορισμών με τα πλεονεκτήματα, την πληθώρα δραστηριοτήτων, το καλεντάρι εκδηλώσεων και αγώνων, τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ο τελικός καταναλωτής βλέπει και συγκρίνει ολιστικά την παραλία.

Δεν είναι ικανός λόγος επιλογής του προορισμού μόνο ένα γνωστό μπαρ, ένα θεματικό πάρκο, ένα ξενοδοχείο, όταν τα τουριστικά γραφεία προσπαθούν να πουλήσουν πακέτα διακοπών στην παραλία σας.

 

Κατάλληλες προωθητικές ενέργειες για την διαφήμιση παραλιακών ζωνών είναι οι τουριστικές εκθέσεις, τα αφιερώματα σε περιοδικά, οι δημοφιλείς ιστοσελίδες διακοπών, τα τουριστικά κανάλια, η πρόσκληση δημοσιογράφων και τουριστικών γραφείων για fam trips. Προτείνεται η δημιουργία ειδικού περιοδικού (δείτε φωτογραφία) και τουριστικής ιστοσελίδας για την παραλία, όπου θα προβάλονται όλοι οι εμπλεκόμενοι επαγγελματίες και φορείς, οι προσφορές, οι εκδηλώσεις.